the joneses

Friday, 3 August 2007

scheren

hoi mamak!
cukur habis rambutku
misaiku juga janggutku


incik
rambut cukur licin banyak cantik
tapi itu misai kawasan takungan air
tapi itu janggut hutan simpanan kekal
tak mahu potong lah incek

hoi mamak!
potong semua
aku tambah lima ringgit

incik banyak baik
saya sekarang cukur semua
incik punya tahi lalat banyak cantik

10 comments:

Ku Keng said...

Sekarang terdedah AJ handsome kerana tahi lalatnya.

Mat Jan said...

Oit oit, datang Maskara tak kenalkan diri. Mana aci!

azyze gomez said...

Berbelas tahun dahulu:

Azyze: Bapak, kenapa Azyze takleh potong rambut dengan bapak kat kedai mamak?"

Bapa: Mamak tu elejik, dia naik gatai-gatai kalau potong rambut perempuan.

Azyze: Ooo.. kesian dia. Dia tak elejik kat isteri dia ke bapak?



Sekarang:
Elejik? Chait!

Sly said...

haaa tengok aj, sekali keluar menetas, semua melopong ... ada yang tak sedar tu. ni abe ley kata, kalau nak datang rumah aj, aj takdak, dia duduk tepi pagar je .. (kalau malu nak kuar, tutup muka ngan topi pun okay jugak .. hehe)

Ahmad said...

Di mana nak beli buku sajak anda?

Ayu Azuraimi said...

AJ dtg maskara3? aduh, rugi tak dtg.

Pa'chik said...

pak jones, laman ini pak jones punya ke
http://members.tripod.com/osmantikus/dialog.htm

Mak Su said...

assalamualaikum, adegan di kedai gunting?

leez said...

:)

tumpanglalu said...

mendalam dalam riang :)